söndag 29 januari 2012

Efter två år av bloggande lämnar jag nu över pennan

I snart två år har jag nu bloggat om utbildning, studentliv, kårengagemang och annat som jag tycker det har varit värt att skriva om. Nu är det dags för mig att lämna över till någon annan student. Kanske en livsmedelsagronom, kanske en veterinär, kanske en biotekare. Det har varit väldigt roligt att skriva här och jag vill rikta ett stort tack till er som har läst och kommenterat. Och jag vill passa på att önska er alla lycka till med pluggande, jobb eller vad ni nu gör!

Jag har haft roliga år på SLU, men nu är det nya utmaningar som gäller med jobb, resor och kurser. Jag har fått vänner som jag förhoppningsvis kommer kunna hålla kontakten med i många många år framöver. Och jag har lärt mig otroligt mycket.

Hur som helst, jag vet inte var eller när jag för första gången hörde uttrycket "världen är full av möjligheter". Men jag vet att det är sant. Så ta tillvara på dem!

1 kommentar:

  1. Troget har jag läst din blogg under dessa två års tid Anna, har fått följa dig genom studentlivet på ett sätt som annars vore en omöjlighet. Jag har tagit del av dina glädjeämnen och förtretligheter, jag har fått en liten inblick hur dagens studenters vardagar ser ut och därvid kunnat minnas min egen som numera är historia. Du har ständigt gett prov på din kreativa skrivarförmåga och jag kan tänka mig att du lockat nya studenter till SLU.
    En av många episoder som bitit sig fast och som jag fortfarande kan dra på munnen åt då
    jag tänker tillbaka på den är den där dråpliga lejonhistorien...
    Ett stort tack Anna för alla dessa fantastiska glimtar från studentlivet!

    SvaraRadera