fredag 20 januari 2012

Hemkommen från "varmare" breddgrader

Nästa vecka börjar journalistikkursen. Jag har fortfarande inte lyckats registrera mig, men jag får ta det i morgon. Det enda jag börjat bli lite fundersam över är om jag verkligen kommer hinna läsa den där kursen. Men jag får hålla tummarna, jag gör mitt bästa och hinner jag inte så gör jag inte det... Det finns annat som måste prioriteras först. Jobb och exjobb till exempel. Och ryskakursen, den är verkligen rolig.

Jag är precis hemkommen från en resa söderut i Europa, så jag är lite seg i huvudet. (Kan meddela att det är lika mycket snö där som i Uppsala). I morgon blir det för en gångs skull sovmorgon, men under dagen lär jag ha tillräckligt att göra... Det blir alltid så när man varit borta ett tag. Men jag har haft det bra och det är alltid intressant med nya platser. Det fick bli ett lite kortare inlägg idag, men det är dags att sova, det har blivit många vakna timmar i sträck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar