tisdag 10 januari 2012

Redovisning klar!

Idag hade jag ledigt från jobbet. Exjobbet skulle redovisas på eftermiddagen, så nu är det klart! Ja, inte rapporten då tyvärr, men redovisningen åtminstone. Vi var bara två som redovisade den här gången, så det gick ganska snabbt. Jag fick lite kommentarer från min opponent som jag ska rätta till. Man blir ju så hemmablind när man läst sin egen rapport femtioelva gånger om... Sedan har jag lite färdigt material som ska in i resultat och diskussion, samt kolla över några källor. Abstract/sammanfattning är också kvar att göra, men den delen tar inte så lång tid när väl resten är färdigt. Nu är det hög tid att sova för min del, det blir ett par stressiga dagar med ett par deadlines (inte skolarbete), men till helgen blir det lugnt och skönt igen. Nåja, mitt liv är väl aldrig lugnt, men åtminstone något långsammare tempo än vanligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar