fredag 27 januari 2012

En del saker tar tid att inse

Det blir mycket resande i jobbet och i veckan var det dags igen. En av kvällarna hann jag dock fila lite på en nyhetsnotis till journalistikkursen och även börja med en övningsartikel, innan jag insåg att det var en frivillig inlämningsuppgift. Det är visserligen bra att skriva även om det är övning, men jag hinner inte allt... Att det skulle ta nästan 30 år att inse att man faktiskt inte hinner med allt, man kan ju tycka att det finns måtta på trögtänktheten. Eller borde det kallas optimism...? Föredrar nog det senare.

Nu sitter jag hemma och lyssnar på hårdrock (underbar musik) och kvällen får väl ägnas åt lite exjobb plus att ta igen några av de uteblivna sömntimmar som jag så väl behöver, men som inte hunnits med de senaste nätterna. Dock dags för mat först :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar